Ostatnio dodane lub zmodyfikowane artykuły

1. Świadczenia ogłoszone - 2025 r.

SM 01/2025 Ogłasza konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych ambulatoryjnych...

Składanie ofert do 15.01.2025 r. do godz. 13.15 Otwarcie ofert 15.01.2025 r. godz. 13.30 Rozstrzygnięcie 15.01.2025 r.

Utworzony: 2025-01-08 | Zmodyfikowany: 2025-01-15 13:47

2. Świadczenia ogłoszone - 2025 r.

SM 02/2025 Konkurs na udzielanie świadczeń medycznych w zakresie: - Teleradiologii -...

Składane ofert do 22.01.2025r. godz. 13.15 Otwarcie ofert 22.01.2025 godz. 13.30 Rozstrzygnięcie 22.01.2025 r.

Utworzony: 2025-01-08 | Zmodyfikowany: 2025-01-15 11:09

3. Personel

Personel

Kadra zarządzająca mgr Grzegorz Trawiński – Dyrektor lek. med. Dariusz Drzewiecki – Zastępca dyrektora ds. lecznictwa mgr Grzegorz Trawiński – Kierownik Pracowni Rehabilitacji mgr Kalina Kaczmarek – Główna Księgowa mgr Danuta Grochowiak - przełożona pielęgniarek Administracja i Księgowość mgr Kalina Kaczmarek –Główna Księgowa mgr Magdalena Paszkiet – Starszy specjalista ds. zasobów ludzkich, organizacji i rozliczeń mgr inż. Agnieszka Szeliga – Starszy...

Utworzony: 2020-10-05 | Zmodyfikowany: 2025-01-07 06:59

4. Świadczenia ogłoszone - 2024 r.

SM 04/2024 Konkurs na udzielenie świadczeń zdrowotnych ambulatoryjnych w zakresie: -...

Składanie ofert do 18.12.2024 do godz, 13.30 Otwarcie ofert 18.12.2024 r. godz. 13.30 Rozstrzygniecie do 18.12.2024 r.

Utworzony: 2024-12-05 | Zmodyfikowany: 2024-12-19 07:11

5. RTG - Prawo atomowe

RTG - Prawo atomowe

Utworzony: 2024-11-22 | Zmodyfikowany: 2024-11-22 07:01

6. RTG - Prawo atomowe

RTG - Prawo atomowe

Utworzony: 2022-02-14 | Zmodyfikowany: 2024-11-22 06:59

7. Regulamin organizacyjny

Regulamin organizacyjny

Utworzony: 2022-12-30 | Zmodyfikowany: 2024-06-28 11:03

8. Schemat organizacyjny

Schemat organizacyjny

Utworzony: 2023-09-28 | Zmodyfikowany: 2024-06-05 08:12

9. Raporty ekonomiczno-finansowe

Raport 2023

Utworzony: 2024-05-29 | Zmodyfikowany: 2024-05-29 07:03

10. Rada Społeczna

Rada społeczna

Rada Miejska w Barcinie podjęła w dniu 10 maja 2024 r. uchwałę nr II/12/2024 w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barcinie na kadencję 2024-2028 w następującym składzie: 1) Przewodniczący Rady Społecznej, Hubert Łukomski osoba wskazana przez Burmistrza Barcina; 2) Lidia Kowal przedstawiciel Wojewody Kujawsko-Pomorskiego 3) Anna Popielarz-Olszak przedstawiciel Rady Miejskiej; 4) Agnieszka Soska przedstawiciel Rady Miejskiej; 5) Kamila Maciej...

Utworzony: 2020-04-15 | Zmodyfikowany: 2024-05-21 10:50

11. Świadczenia ogłoszone - 2024 r.

SM 03/2024 Konkurs na udzielanie świadczeń zdrowotnych ambulatoryjnych w zakresie: -...

Składanie ofert do 29.03.2024 do godz. 11.00 Otwarcie ofert 29.03.2024 godz. 11.10

Utworzony: 2024-03-22 | Zmodyfikowany: 2024-03-31 11:41

12. Rok 2024

ZO-03/2024 „Dostawa dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w ...

Utworzony: 2024-02-26 | Zmodyfikowany: 2024-03-22 12:48

13. Przedmiot działalności

Przedmiot działalności

Celem Zakładu jest udzielanie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych, profilaktyka oraz promocja zdrowia. Do zadań Zakładu należy w szczególności: l ) udzielanie świadczeń w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w warunkach ambulatoryjnych lub domowych 2) udzielanie świadczeń specjalistycznych opieki zdrowotnej w warunkach ambulatoryjnych lub domowych 3) udzielanie świadczeń opieki stomatologicznej 4) udzielanie świadczeń rehabilitacyjnych w warunkach ambulatoryjnych 5) prowadzenie badań prof...

Utworzony: 2023-10-03 | Zmodyfikowany: 2024-03-18 08:45

14. Rok 2024

ZO- 02/2024 Dostawa szczepionek dla SPZOZ w Barcinie w okresie od podpisania umowy d...

Utworzony: 2024-02-26 | Zmodyfikowany: 2024-03-12 14:23

15. Świadczenia ogłoszone - 2024 r.

SM 02/2024 konkurs na udzielanie świadczeń zdrowotnych ambulatoryjnych w zakresie: -...

Składanie ofert do 09.02.2024 r. do godz. 10.00 Otwarcie ofert 09.02.2024 r. godz. 10.15

Utworzony: 2024-02-06 | Zmodyfikowany: 2024-02-09 11:16

16. Kontrola zarządcza

Kontrola zarządcza

Utworzony: 2020-07-22 | Zmodyfikowany: 2024-02-06 10:01

17. Regulamin organizacyjny

Regulamin monitoringu

Utworzony: 2024-02-02 | Zmodyfikowany: 2024-02-02 09:58

18. Rok 2024

ZO-01-2024 Ucyfrowienie aparatu RTG Listem Korea rex 550 R z usługą teleradiologii

Składanie ofert: do 11.01.2024 do godz. 10.00 Otwarcie ofert 11.01.2024 godz. 10.10

Utworzony: 2024-01-08 | Zmodyfikowany: 2024-01-27 13:13

19. Świadczenia ogłoszone - 2024 r.

SM 01/2024 Konkurs na udzielanie świadczeń zdrowotnych ambulatoryjnych (konsultacji)...

Składanie ofert do 19.01.2024 r. godz. 10.00 Otwarcie ofert 19.01.2024 r. godz. 10.10 Rozstrzygnięcie 19.01.2024 r.

Utworzony: 2024-01-12 | Zmodyfikowany: 2024-01-19 14:32

20. Kierownictwo SPZOZ w Barcinie

Kierownictwo SPZOZ w Barcinie

Na podstawie Zarządzenia nr 152/2023 Burmistrza Barcina z dnia 24 sierpnia 2023 r. Dyrektorem Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Barcinie jest Pan mgr Grzegorz Trawiński. Zastępca Dyrektora ds. lecznictwa – lek. med. Dariusz Drzewiecki Główna Księgowa – mgr Kalina Kaczmarek Kierownik Pracowni Rehabilitacji – mgr Grzegorz Trawiński Przełożona pielęgniarek – mgr Danuta Grochowiak – specjalista pielęgniarstwa neurologicznego

Utworzony: 2020-04-15 | Zmodyfikowany: 2024-01-10 11:38